BAKIRKÖY KAREL SERVİSİ – 0850 441 4 234
Bakırköy karel servisi olarak belirtmeliyiz ki firmaların iletişim ağının oluşturulması için santraller, internet hattı, telefon hattı gibi analog dijital sistemler kullanılır. Bu sistemlerin zaman zaman arıza çıkardığı olmaktadır. Sistemlerde meydana gelen arızalar müşteri ve iş kaybına neden olduğu için hemen müdahale ettirmeniz gerekir. Hızlı bir müdahale işlemi ile hiçbir şey aksamadan firma işlemeye devam edebilir. Bakırköy Karel santral servisi olarak santrallerde, internet hatlarında telefon hatlarında meydana gelen sorunları çözmekteyiz. Herhangi bir arıza olduğunda firmamızı aramanız durumunda çağrı merkezimizden teknik ekip talebinde bulunabilirsiniz. Teknik ekiplerimizin öncelikli amacı, arızayı yerinde tespit ederek onarmak ve firmanın iletişime devam etmesini sağlamaktır. Onarım işlemlerini hem santraller hem internet hatları hem de telefon hatları için yapmaktayız.
BAKIRKÖY KAREL SANTRAL SERVİSİ 2 SAATTE SANTRAL TAMİRİ YAPMAKTADIR
Santraller, belirli bir süre kullanıldıktan sonra arızalar ortaya çıkabilir. Bu arızaların en aza indirilebilmesi için düzenli bir şekilde santral bakımı yaptırmanız yararlı olacaktır. Düzenli olarak kontrol edilen santraller hem daha verimli olur hem de daha sorunsuz çalışır. Santrallerde çeşitli arızalar meydana gelebilmektedir. Bazen cihazın parçalarında arıza meydana gelmektedir. Bazen de kullanılan operatörden kaynaklanan sorunlar olabilmektedir. Bu arızalar için Bakırköy Karel santral servisi olarak profesyonel teknik ekiplerimiz ile tespit ve onarım yapmaktayız. Cihazın herhangi bir parçası zarar görmüş ise yedek parça olarak yenisini takmaktayız. Bununla birlikte Bakırköy santral servisi teknik ekiplerimiz, operatör kaynaklı olan sorunları sizin adınıza çözüme kavuşturmak için çalışmalar yapar ve arıza kaynağını bulur. Arıza kaynağı bulunduktan sonra da tamir edilmesini sağlarız.
HARİCİ HAT SORUNLARI HUSUSUNDA ÇALIŞMALARIMIZ
Telefon hatları, santral cihazına bağlanmış kablolardan oluşur. Bu hatlar sayesinde de iletişim sağlanır. Telefon hatlarında genellikle birçok farklı sorun ortaya çıkar. Bunların sebebi ya kablolardır ya da santraldir. Telefon hattı sorunları için profesyonel teknik ekiplerimiz arıza tespiti yapar ve sorunu çözer. Bakırköy Karel santral servisi olarak telefon hattı kablolarında meydana gelen kopma ve benzeri durumlarda ya da santral cihazında meydana gelen arızalarda tamir hizmeti vermekteyiz.
BAKIRKÖY KAREL TEKNİK SERVİSİ SANTRAL İHTİYACINIZDA HİZMETİNİZDE
Yeni santrallerin kurulumu veya eski santrallerin sökülüp başka bir yere kurulumu gibi işlemlerde teknik ekiplerimiz oldukça iyi işler yapmaktadır. Bir santral kurulmadan önce altyapısını kontrol etmeniz gerekir. Aksi taktirde yetersiz altyapıya sahip olan bir santral olur. Bakırköy santral servisi olarak öncelikle altyapı tespiti yapmaktayız. Daha sonra ise kurulum işlemlerine başlamaktayız.
BAKIRKÖY KAREL YETKİLİ SERVİSİ KALİFİYE KADROSUYLA İNTERNET PROBLEMLERİNİ KALICI ŞEKİLDE GİDERİYOR
İnternet kullanımı için gerekli altyapı oldukça önemlidir. Bu altyapıya sahip olmadan iyi bir internet ağı oluşmaz. Bakırköy santral servisi teknik ekiplerimiz, internet hattını kontrol ederek herhangi bir arıza tespitinde yerinde müdahale yaparak onarım işlemi yapar. İnternet hattı, telefon hattı ve santraller ile ilgili her konuda bizden profesyonel destek alabilirsiniz.
BİLGİ BİRİKİMİ OLAN TEKNİK PERSONELLER İLE KAREL SANTRAL SERVİSİ HİZMETİ
- Karel ürünlerinizle ilgili sorun mu yaşıyorsunuz? Bizi arayın ve profesyonel karel servis hizmeti ile tanışın.
- Telefonla konuşmamıza müteakip sorunun santraldanmı yoksa dış etkenlerdenmi kaynaklandığını tespit edelim.
- Karel santral arızasının hangi sebepten kaynaklandığın telefon görüşmemizde tanımlayabiliriz bu yüzden yaşadığınız sorunu detaylıca anlatın.
- Karel teknik servis ekibimiz sorunun çevresel faktörlerden kaynaklandığını tespit ederse, örneğin türk telekomdan kaynaklanan bir arıza söz konusu ise hemen 121 arıza servisini arayarak arıza ihbarı oluşturup karel servis ekiplerimizin gelmesine gerek olmadığını tarafınıza bildirir. Bu size hem zaman hem para tasarrufu sağlar ki müşteri odaklı çalışmakta zaten bunu gerektirir.
- Eğer sorunun santralden kaynaklandığını tespit edersek;
- Gerekli parçalar temin edilmek üzere santralinizin marka ve modelini öğreniyoruz.
- Adres ve iletişim bilgilerinizi alıp size en yakın karel servis ekiplerimizi yönlendiriyoruz.
- Bu süre zarfında eğer mümkünse telefonlarınızın çalışması için gerekli adımları uyguluyoruz.
- 2 saat içinde teknik servisimiz arızayı yerinizde çözüyor ve iş akışınız normale dönüyor.
- Kullandığımız yedek parçalar 1 sene firma garantimiz altındadır.
- işlem sonunda tekrar aynı arızanın yaşanmaması için gerekli olan ne varsa tedbirini alıyoruz yada almanız konusunda sizi uyarıyoruz.
SANTRAL PROGRAM KODLARI VE ARIZA GİDERME
Santral arızalarının bir kısmı programsal hatalara dayanmaktadır. Bu demek oluyor ki istemeden yada yanlışlıkla yapılmış bir proramdan ötürü düzgün çalışmayan santral basit bir kodlama yardımıyla düzelebilir. Daima müşteri odaklı çalışan firmamız, karel santral arızalarının programsal olan çözümlerini aşağıda listelemiştir. Aşağıdaki kılavuzda yaşadığınız soruna benzer bir madde görürseniz açıklamasında yazan programları uygulayarak karşılaştığınız sorunu kendinizde çözebilirsiniz.
KAREL SANTRAL ZİLLER ÇALMIYOR. NEDEN KAYNAKLANABİLİR?
- Yanlışlıkla yönlendirme yapmış olabilirsiniz ahizeyi açın 85 tuşlayıp kapatın sorun düzelecektir.
- Karel santralde rahatsız edilmeme yapmış olabilirsiniz ahizeyi açın 830 tuşlayıp kapatın.
- Masaüstü Telefonun yada telsiz telefonun zil sesini kısmış olabilirsiniz lütfen kontrol edin.
- Kullanmış olduğunuz santralin donanımsal bir arıza meydana gelmiştir (adaptör yada sps arızası) bu durumda firmamızdan teknik servis hizmeti almalısınız.
KAREL SANTRALDE DIŞARDAN GELEN ARAMALAR ÇALMIYOR ARIZASININ ÇÖZÜMÜ
- Santral dış hatları servise kapatmış olabilir. 11 nolu aboneden ahizeyi açıp 829 tuşlayarak otomatik dış hat kontrolü yaptırabilirsiniz. Sorununuz çözülecektir.
- Bu durumda herşeyden önce 9’dan hat alıp santralin çevir sesi verip vermediğine bakılır.
- Santral çevir sesi vermiyorsa karel servis çağırmadan önce mutlaka telefon hattınızı 121 türk telekom arızaya bildirmelisiniz.
- Santral çevir sesi veriyorsa programsal bir hataya yada Pbx hatlarınızdan birinin arızalandığına işarettir. Bu durumda firmamızdan teknik servis çağırmalısınız.
- Bina girişindeki telefon ankastre kutusundan ofisinize gelen PTT kablonuzda kopukluk yada arıza meydana gelmiştir. Bu durumda firmamızdan teknik servis çağırmalısınız.
- Santral dış hat portunuz arızalanmış olabilir. Bu durumda firmamızdan karel santraliniz için servis çağırabilirsiniz.
FİRMA ARANDIĞINDA SANTRAL ANONSU OKUNMUYOR SORUNU
- Robot operatör devre dışı kalmış olabilir. Bu durumda 11 nolu aboneden 8741 tuşlayarak robotu devreye alabilirsiniz.
- Hat hiç çalmıyorsa dış hattınız telekom’dan arızalanmış olabilir 121 arızaya bildirim yapın ve Türk telekom ekiplerinin hattınızı onarması için bir müddet bekleyin.
KAREL SANTRAL RAHATSIZ EDİLMEME PROGRAMI İPTALİ
- Karel santral rahatsız edilmeme programı yapılmıştır. 1 kere çalıp susan telefondan 830 tuşlayarak sorunu çözebilirsiniz.
ŞİRKET İÇİNDEKİ HİÇBİR ABONEDE ÇEVİR SESİ YOK
- Santral adaptörünüz arızalanmıştır. Bu durumda vakit kaybetmeden santrali fişten çekin. Hatlarınız direk hat olarak çalışmaya devam edecektir. Firmamızdan servis talebinde bulunun. Karel santral servisi ekiplerimiz yerinizde parça değişimi yapıp test ederek santralinizi eski haline getirecektir.
KAREL SANTRAL TELEFONU YANLIŞ MASADA ÇALIYOR
- Yanlışlıkla dahili yönlendirme yapmış olmalısınız. Çalmayan telefonu açıp 85 tuşlayarak kapatın sorununuz düzelecektir.
- Telsiz telefon kullanıyorsanız el cihazlarının başka bir el cihazı ile karışmadığına dikkat edin.
EN HIZLI BAKIRKÖY TELEFON SANTRAL SERVİSİ HİZMETİ
Karel Santral Servisleri İstanbul’un tüm ilçelerinde hizmet vermektedir. Temel hedef olarak olası bir santral arızası durumunda en kısa sürede arızaya müdahale edebilmek amacıyla bölgedeki en yakın karel teknik servis tespit edilip, tarafınıza yönlendirilir. Karel teknik servis ekibimiz arızayı yerinizde tespit edip çözüme kavuşturarak olası iş ve müşteri kaybını minumuma indirgemeyi sağlayacaktır.
BAKIRKÖY KAREL SANTRAL SERVİSİ HİZMET BİLGİLENDİRMESİ
- Firmamızdan satın almış olduğunuz tüm ürünler 2 Yıl garanti kapsamındadır. Firmamız tarafından kurulan sistemlerin garantisi BOZULMAZ.
- Vermiş olduğumuz teknik servis hizmeti sonrasında aynı arızanın tekrarlanması durumunda tekrar ücret talep edilmez.
- Firmamız garantisi devam eden ürünlerin bakım, onarım, tamir gibi işlemleri için ücret talep etmez ancak teknik servis ücreti garanti kapsamında değildir. Tüketici sağladığımız teknik servis hizmetinin bedelini (garanti devam etsin yada etmeksizin) ödemekle yükümlüdür.
- Bünyemizde bulunan müşterilerimizin programsal arızalarını uzak bağlantı yaparak ücretsiz olarak çözmekteyiz. Veritabanımızda kayıtlı bulunmayan firmalar bu haktan yararlanamaz.
- Tüm yedek parça değişimlerini zengin stoğumuzdaki ürünler ile müşterilerimizin iş akışını aksatmadan yapmaktayız.
- Değişimi yapılan yedek parçaların eskileri firmamız tarafından iade alınır. Eski yedek parça hakkında son kullanıcı tarafından herhangi bir hak talep edilemez.
Bir yanıt yazın