ŞİRİNEVLER KAREL SERVİSİ – 0850 441 4 234

Firmaların, şirketlerin ve ofislerin içinde bulunan iletişim sistemleri ile müşteri ve iş bağlantıları sağlanmaktadır. Bu sistemlerde meydana gelen arızalar gerek iş bakımından gerekse müşteri bakımından kayıplara neden olabilmektedir. Aynı zamanda aksaklıklara da sebep vermektedir. İnternet hatlarında ve telefon hatlarında meydana gelen arızalar oldukça önemlidir. Aynı zamanda santral arızaları da dikkat edilmesi gereken konulardandır. Bu arızalara gerekli müdahaleyi zamanında yaptırmazsanız daha büyük sorunlar ile karşılaşabilirsiniz. Bu büyük sorunları yaşamamak için Şirinevler Karel santral servisi ile irtibata geçebilir ve alanında uzman olan kişilerden hizmet alabilirsiniz. Servisimiz tarafından tecrübeli ve başarılı personeller ile hizmet verilmektedir. Bu hizmet kapsamında birçok arızaya yerinde tespit ve onarım işlemleri uygulamaktayız. Yerinde müdahale hizmeti ile oldukça hızlı bir şekilde arızalar ile ilgilenmekteyiz. Hem uzman personeller hem de teknolojik ekipmanlar ile arıza kaynağını belirledikten sonra onarımı için gerekli işlemlere başlamaktayız. İnternet hatları, telefon hatları ve santral cihazları gibi her türlü firma içi iletişim ekipmanları için teknik servis hizmetimizden yararlanabilirsiniz.

Şirinevler Karel Servisi
Şirinevler Karel Servisi

SANTRAL TAMİRİNDE ÖNCÜ FİRMA: ŞİRİNEVLER SANTRAL SERVİSİ

Karel santraller, yapısı sayesinde uzun süre kullanılabilmektedir. Bu santrallerin bakımları düzenli olarak yaptırıldığı takdirde verimli ve sorunsuz bir şekilde uzun süre kullanılır. Santrallerde de birtakım arızalar ortaya çıkmaktadır. Bu arızalar donanım kaynaklı veya dış hat kaynaklı olmaktadır. Dış hat kaynaklı arızalar genellikle operatörden kaynaklanmaktadır ve firma içinden dışarıya arama yapmaya imkân vermez. Donanımsal arızalar ise cihazda ve parçalarında meydana gelen sorunlardır. Şirinevler Karel santral servisi olarak sağladığımız hizmet ile dış hat kaynaklı sorunlarda arıza kaydı oluşturmakta ve sorunu çözmek için gerekli işlemeleri yapmaktayız. Donanımsal sorunlara ise uzman personellerimiz ile anında müdahale etmekteyiz.

ŞİRİNEVLER KAREL TEKNİK SERVİSİ SANTRAL HATTI ONARIM SÜRECİ VE UYGULANMASI GEREKENLER

Telefon hattı ve santral arasından bulunan bağlantının kesilmesi sonucu birçok iletişim sorunu ortaya çıkmaktadır. Bu sorunlarınızın kaynağı; telefon hattında bulunan kabloların kopması veya herhangi bir nedenden dolayı zarar görmesi olabilir. Aynı zamanda santral cihazında da sorun çıkmış olabilir. Şirinevler santral servisi personellerimiz tarafından telefon hattı ve santral cihazları incelenerek arıza tespiti ve gerekli onarım işlemleri yapılmaktadır.

ŞİRİNEVLER KAREL YETKİLİ SERVİSİ YENİ SANTRAL KURULUMLARINI ÜSTÜN BAŞARIYLA GERÇEKLEŞTİRİYOR

Şirinevler bölgesine yeni taşındıysanız ofis içi iletişiminizi sağlamak için santrallere ihtiyaç duyarsınız. Şirinevler Karel santral servisi personellerimiz tarafından gerekli işlemler yapılarak yeni santral kurulabilir veya eski santral taşınabilir. Altyapı durumuna bağlı olarak ortalama 1 gün içinde kurulum tamamlamaktadır.

DATA HATLARI TAMİRİNDE UZMAN ŞİRİNEVLER KAREL SANTRAL SERVİSİ

İnternet hatlarında bazen kesinti ve benzeri sorunlar meydana gelebilmektedir. Bu sorunlar firmalar için oldukça önemlidir. Şirinevler santral servisi olarak internet hatlarındaki altyapısal arızaların tespit ve onarım işlemlerini yapmaktayız. Arıza kaynağı bulunduktan sonra gerekli tamir işlemleri uzman personellerimiz tarafından yapılır. İletişim sistemleri ile ilgili santral servisi ihtiyaçlarınızda bizden hizmet alabilirsiniz.

ŞİRİNEVLER LOKASYONUNDAKİ KAREL KULLANICILARI İÇİN KAREL SANTRAL TEKNİK SERVİSİ HİZMETİ

  • Karel ürünlerinizle ilgili sorun mu yaşıyorsunuz? Bizi arayın ve profesyonel karel servis hizmeti ile tanışın.
  • Telefonla konuşmamıza müteakip sorunun santraldanmı yoksa dış etkenlerdenmi kaynaklandığını tespit edelim.
  • Karel santral arızasının hangi sebepten kaynaklandığın telefon görüşmemizde tanımlayabiliriz bu yüzden yaşadığınız sorunu detaylıca anlatın.
  • Karel teknik servis ekibimiz sorunun çevresel faktörlerden kaynaklandığını tespit ederse, örneğin türk telekomdan kaynaklanan bir arıza söz konusu ise hemen 121 arıza servisini arayarak arıza ihbarı oluşturup karel servis ekiplerimizin gelmesine gerek olmadığını tarafınıza bildirir. Bu size hem zaman hem para tasarrufu sağlar ki müşteri odaklı çalışmakta zaten bunu gerektirir.
  • Eğer sorunun santralden kaynaklandığını tespit edersek;
    • Gerekli parçalar temin edilmek üzere santralinizin marka ve modelini öğreniyoruz.
    • Adres ve iletişim bilgilerinizi alıp size en yakın karel servis ekiplerimizi yönlendiriyoruz. 
    • Bu süre zarfında eğer mümkünse telefonlarınızın çalışması için gerekli adımları uyguluyoruz.
    • 2 saat içinde teknik servisimiz arızayı yerinizde çözüyor ve iş akışınız normale dönüyor.
  • Kullandığımız yedek parçalar 1 sene firma garantimiz altındadır.
  • İşlem sonunda tekrar aynı arızanın yaşanmaması için gerekli olan ne varsa tedbirini alıyoruz ya da almanız konusunda sizi uyarıyoruz.

PRAGRAMLAMA İLE SANTRAL ARIZALARININ GİDERİLMESİ

Santral arızalarının bir kısmı programsal hatalara dayanmaktadır. Bu demek oluyor ki istemeden ya da yanlışlıkla yapılmış bir programdan ötürü düzgün çalışmayan santral basit bir kodlama yardımıyla düzelebilir. Daima müşteri odaklı çalışan firmamız, karel santral arızalarının programsal olan çözümlerini aşağıda listelemiştir. Aşağıdaki kılavuzda yaşadığınız soruna benzer bir madde görürseniz açıklamasında yazan programları uygulayarak karşılaştığınız sorunu kendinizde çözebilirsiniz.

Karel servis

SANTRAL ZİLLERİ ÇALMIYOR ARIZA NE OLABİLİR

  • Yanlışlıkla yönlendirme yapmış olabilirsiniz ahizeyi açın 85 tuşlayıp kapatın sorun düzelecektir.
  • Karel santralde rahatsız edilmeme yapmış olabilirsiniz ahizeyi açın 830 tuşlayıp kapatın.
  • Masaüstü Telefonun ya da telsiz telefonun zil sesini kısmış olabilirsiniz lütfen kontrol edin.
  • Kullanmış olduğunuz santralin donanımsal bir arıza meydana gelmiştir (adaptör yada sps arızası) bu durumda firmamızdan teknik servis hizmeti almalısınız.

DIŞ ABONELER ARANDIĞINDA SES GELMİYOR

  • Santral dış hatları servise kapatmış olabilir. 11 nolu aboneden ahizeyi açıp 829 tuşlayarak otomatik dış hat kontrolü yaptırabilirsiniz. Sorununuz çözülecektir.
  • Bu durumda herşeyden önce 9’dan hat alıp santralin çevir sesi verip vermediğine bakılır.
    • Santral çevir sesi vermiyorsa karel servis çağırmadan önce mutlaka telefon hattınızı 121 türk telekom arızaya bildirmelisiniz.
    • Santral çevir sesi veriyorsa programsal bir hataya yada Pbx hatlarınızdan birinin arızalandığına işarettir. Bu durumda firmamızdan teknik servis çağırmalısınız.
  • Bina girişindeki telefon ankastre kutusundan ofisinize gelen PTT kablonuzda kopukluk ya da arıza meydana gelmiştir. Bu durumda firmamızdan teknik servis çağırmalısınız.
  • Santral dış hat portunuz arızalanmış olabilir. Bu durumda firmamızdan karel santraliniz için servis çağırabilirsiniz.

KAREL SANTRAL ROBOT OPERATÖR DEVREYE GİRMİYOR

  • Robot operatör devre dışı kalmış olabilir. Bu durumda 11 nolu aboneden 8741 tuşlayarak robotu devreye alabilirsiniz.
  • Hat hiç çalmıyorsa dış hattınız telekom’dan arızalanmış olabilir 121 arızaya bildirim yapın ve Türk telekom ekiplerinin hattınızı onarması için bir müddet bekleyin.

KARŞILAMA ROBOTU ÇALIŞMIYOR SORUNUNUN ÇÖZÜMÜ

  • Karel santral rahatsız edilmeme programı yapılmıştır. 1 kere çalıp susan telefondan 830 tuşlayarak sorunu çözebilirsiniz.

KAREL SANTRALDE 1 KERE ÇALIP SUSAN TELEFON HATASI

  • Santral adaptörünüz arızalanmıştır. Bu durumda vakit kaybetmeden santrali fişten çekin. Hatlarınız direk hat olarak çalışmaya devam edecektir. Firmamızdan servis talebinde bulunun. Karel santral servisi ekiplerimiz yerinizde parça değişimi yapıp test ederek santralinizi eski haline getirecektir.

SANTRALE BAĞLI BİR TELEFONU ARAYINCA BAŞKA TELEFON ÇALIYOR

  • Yanlışlıkla dahili yönlendirme yapmış olmalısınız. Çalmayan telefonu açıp 85 tuşlayarak kapatın sorununuz düzelecektir.
  • Telsiz telefon kullanıyorsanız el cihazlarının başka bir el cihazı ile karışmadığına dikkat edin.

ŞİRİNEVLER TELEFON SANTRAL SERVİSİ VE ORTALAMA SERVİS SÜREMİZ

Karel Santral Servisleri İstanbul’un tüm ilçelerinde hizmet vermektedir. Temel hedef olarak olası bir santral arızası durumunda en kısa sürede arızaya müdahale edebilmek amacıyla bölgedeki en yakın karel teknik servis tespit edilip, tarafınıza yönlendirilir. Karel teknik servis ekibimiz arızayı yerinizde tespit edip çözüme kavuşturarak olası iş ve müşteri kaybını minumuma indirgemeyi sağlayacaktır. 

Karel Servis Bölgelerimiz

ŞİRİNEVLER KAREL SANTRAL SERVİSİ FİRMAMIZIN HİZMET ŞARTLARI

  1. Firmamızdan satın almış olduğunuz tüm ürünler 2 Yıl garanti kapsamındadır. Firmamız tarafından kurulan sistemlerin garantisi BOZULMAZ.
  2. Vermiş olduğumuz teknik servis hizmeti sonrasında aynı arızanın 7 iş günü içinde tekrarlanması durumunda tekrar ücret talep edilmez.
  3. Firmamız garantisi devam eden ürünlerin bakım, onarım, tamir gibi işlemleri için ücret talep etmez ancak teknik servis ücreti garanti kapsamında değildir. Tüketici sağladığımız teknik servis hizmetinin bedelini (garanti devam etsin ya da etmeksizin) ödemekle yükümlüdür. 
  4. Bünyemizde bulunan müşterilerimizin programsal arızalarını uzak bağlantı yaparak ücretsiz olarak çözmekteyiz. Müşteri veritabanımızda kayıtlı olmayan firmalar bu haktan yararlanamaz.
  5. Tüm yedek parça değişimlerini zengin stoğumuzdaki ürünler ile müşterilerimizin iş akışını aksatmadan yapmaktayız. 
  6. Değişimi yapılan ve değişim ücreti yansıtılan işlemlerde yedek parçaların eskileri firmamız tarafından iade alınır. Eski yedek parça hakkında son kullanıcı tarafından herhangi bir hak talep edilemez.

Müşterilerimizin servislerimizde almış oldukları hizmet kalitesinin standardının oluşturulabilmesi için, Bölge Servis Sorumlularımız tarafından servis personelimizin yeterlilikleri değerlendirilerek, servis oryantasyonları ile gelişen servis hizmet standartlarına adaptasyonları sağlanmaktadır.

Şirinevler karel santral servisi olarak haberleşme sektöründe 15. yıldır satış ve sonrasında tam destek veren alanında uzmanlaşmış firmamızı tercih ettiğiniz için teşekkür ederiz.

Hizmet Kalitemizi Değerlendirin
[Total: 3 Ortalama: 5]

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

DİĞER İÇERİKLER
BAKIRKÖY KAREL SERVİSİ – 0850 441 4 234

BAKIRKÖY KAREL SERVİSİ – 0850 441 4 234

Bakırköy karel servisi olarak belirtmeliyiz ki firmaların iletişim ağının oluşturulması için santraller, internet hattı, telefon hattı gibi analog dijital sistemler kullanılır. Bu sistemlerin zaman zaman arıza çıkardığı olmaktadır. Sistemlerde meydana...

Devamını Oku >
Ataköy Karel Servisi – 0850 441 4 234

Ataköy Karel Servisi – 0850 441 4 234

Ataköy karel servisi İstanbul’un bütün ilçelerine hizmet veren Karel Santral cihazlarında meydana gelen santral arızalarına en kısa sürede müdahale edilmektedir. Servis aracılığı ile bu arızaların giderilmesi, onarılması ve kontrolü gibi...

Devamını Oku >