Ataköy Karel Servisi – 0850 441 4 234
Ataköy karel servisi İstanbul’un bütün ilçelerine hizmet veren Karel Santral cihazlarında meydana gelen santral arızalarına en kısa sürede müdahale edilmektedir. Servis aracılığı ile bu arızaların giderilmesi, onarılması ve kontrolü gibi işlemler yapılabilmektedir. Genel olarak internet hatları, telefon hatları ve iletişim araçları konusunda meydana gelen sorunların çözümü için Ataköy Karel santral servisi ile irtibat sağlanabilir. Servis yetkilileri arızanın çözümü ve her türlü santral hizmeti üzerinde çalışmalar yapmaktadır. Karel teknik servis ekibimiz yerinde arıza tespiti yapabilmektedir. Aynı zamanda teknik ekibimiz, arızayı yerinde çözerek hem iş hem de müşteri kaybınızı önlemektedir. Hat arızaları için Ataköy santral servisi teknik ekibimiz çalışmaktadır. Bununla birlikte programa bağlı olan arızalarda uzaktan teknik destek sağlamaktayız.
ATAKÖY KAREL SANTRAL TAMİR İŞLEMLERİ HAKKINDA
Karel santralleri en iyi şekilde kullanabilmek için düzenli olarak bakım yaptırılması gerekir. Bu sayede maksimum verim ile kullanım yapılabilir. Arızalar, farklı sebeplerden kaynaklanabilmektedir. Bu sebeple Ataköy santral servisi olarak yerinde bakım, arıza tespiti ve onarım yapmaktayız. Arızaları minimuma indirgemek için düzenli olarak bakım yaptırabilirsiniz. Teknik servisimiz gerekli kontrollerden sonra santral tamiri yapmaktadır. Bu sayede tekrar verimli bir şekilde kullanım yapılabilir. Arızalar, donanım kaynaklı ya da dış hat kaynaklı olabilir. Dış hat kaynaklı arızalarda, firma içindeki hatlardan dışarıya arama yapamama sorunu ortaya çıkabilir. Bununla birlikte firma içinde dış hat alma sorunu da olabilir. Donanım kaynaklı sorunlarda ise anakart yanabilir, dahili hatlar çalışmayabilir. Karel Ataköy santral servisi bünyesinde bulunan teknik ekiplerimiz, yedek parça temini, arıza tespiti, onarım gibi işlemler ile sorunları çözer. Bizimle iletişim sağlayarak arıza kaydı oluşturabilirsiniz.
ATAKÖY KAREL SERVİS PERSONEL YETERLİLİĞİ
Kullanıcılarımızın ihtiyaçları halinde almış oldukları servis kalitesinin ölçüsünün oluşturulabilmesi amacıyla, bölge servis yetkililerimiz vasıtasıyla servis çalışanımızın liyakatları analiz edilerek, eğitim oryantasyonları ile gelişen servis hizmet derecelerine adaptasyonları temin edilmektedir.
Ataköy Karel Santral Servisi İle Tam Müşteri Memnuniyeti
- Müşteri menfaati gözeten ve çözüm memnutiyeti faaliyetler.
- Bütün santral çeşitlerinde tam yetenekli teknik servisi ağı.
- Bünyemizde kayıtlı karel kullanıcılarımız için 7 gün 24 saat telefon desteği.
- Uzaktan santral bağlantısı ile programsal tabanlı aksamaların hemen çözümü.
- 13 başkaca servis noktaları ile tüm ilçelere yakın lokasyondaki teknik servisler.
- Tüm bölgeler için maksimum sürede teknik destek hizmeti.
- Usta firma yapımız ile alanda 16 yıllık deneyim .
TELEFON HATTI ARIZALARI VE ATAKÖY TELEFON HATTI TAMİR SERVİSİ
Telefon hatlarında zaman zaman sıkıntılar meydana gelebilmektedir. Bu sıkıntıların kaynağı genellikle santral değil, kablo bağlantılarıdır. Kabloların doğru bağlanmaması, kablolarda kopukluk olması, kablolara su temas etmesi gibi sorunlardan dolayı telefon hatları zarar görebilir. Bu durumda telefon hattı ile ilgili “121” telekom arıza servisine kayıt bırakılması sizin için faydalı bir harekettir. Hat arızalarında teknik ekibimiz hızlı bir şekilde sorununuzu gidermektedir.
KAREL SANTRAL MONTAJ VE KURULUM İŞLEMLERİ ATAKÖY
Santral kurulumunda dikkatli olmak ve eksiksiz kurulum yapmak gerekir. Aynı zamanda altyapı çalışmaları da önemlidir. Gerekli altyapıyı sağlayamazsınız iletişimde hatalar meydana gelir. Ataköy Karel santral servisi teknik ekiplerimiz, altyapısal kablolama ve kurulum işlemini eksiksiz bir şekilde yaparak firmanın iletişim ağını güvenli ve sorunsuz bir şekilde oluşturmaktadır.
ATAKÖY KAREL SERVİSİ HİZMET ANLAYIŞI
İnternet arızaları konusunda uzman desteği almak gerekir. İnternet hatları, telefon hatları üzerinden entegre edilir. Bu hatlar için arıza tespitini uzmanlara yaptırmanız önemlidir. Teknik ekiplerimiz, internet hatlarını kontrol ederek yerinde arıza tespiti yapmaktadır. Bu sayede internet ile alakalı olan sorunları çözmekteyiz. Santraller, iletişim sorunları için profesyonel Ataköy santral servisi hizmetlerimizden yararlanabilirsiniz.
ATAKÖY KAREL SERVİS SÜRECİ VE UYGULANACAK ADIMLAR
- Karel ürünlerinizle bağlantılı bozulma mı yaşıyorsunuz? Telefon Numaralarımız 0850 441 4 234 ile irtibat kurun ve yetenekli Ataköy karel santral servis servisi ile başınız ağrımasın.
- Telefonla arıza ihbarında bulunmanıza dayanarak sorunun telefon santralinden mi yoksa harici sebeplerden mi kaynaklandığını saptayalım.
- Karel santral probleminin hangi etkenden meydana geldiğini müşteri temsilcimizle görüşmenizde tanımlayabiliriz bundan dolayı karşılaştığınız problemi tafsilatlıca bilgilendiriniz.
- Ataköy karel santral servisi hizmet çalışanımız bozulmanın çevresel nedenlerden oluştuğunu tespit ederse, örneğin hizmet aldığınız firma kaynaklı gerçekleşen bir aksaklık söz konusu ise derhal alakalı sağlayıcının arıza servisini arayarak arıza kaydı oluşturup, karel servis personelimizin müdahale etmesine gerek bulunmadığını firmanıza iletiriz. Bu işletmenize hem süre hem parasal tasarrufu tesis eder ki müşteri merkezli düşünmekte esasen bunu icap ettirir.
- Lakin aksaklığın üründen gerçekleştiğini saptarsak;
- Lazım Olan sağlam parçalar sağlamak üzere ürününüzün marka ve modelini bilgisini alıyoruz.
- İşyeri adresinizi not edip sizlere en yakın konumdaki Ataköy karel santral servisi servis çalışanımızı gönderiyoruz.
- Bu zaman zarfında eğer olanaklı ise görüşme araçlarınızın işlemesi düşüncesiyle gerekli adımları uyguluyoruz.
- 1 iş gününde teknik servisimiz bozulmayı firmanızda gideriyor ve haberleşme ağınız stabil hale dönüyor.
- Ataköy Karel Santral Servisi olarak Kullandığımız parçalar 1 sene servis garantimiz altındadır.
- işlem bitimi tekrar bir aksaklığın karşılaşılmaması düşüncesiyle gerekli ne yapılması elzemse önlemini oluşturuyoruz veyahut almanız konusunda kurumunuzu dikkatinizi çekiyoruz.
- Bu kabilinden bütün santral sorunlarınız maksadıyla Ataköy karel santral yetkili servisi çağrı merkezimizi 0850 441 4 234 nolu çağrı merkezimizden müracaat edebilirsiniz.
ATAKÖY KAREL TEKNİK SERVİSİ GEREK KALMADAN ÇÖZEBİLECEĞİNİZ ARIZALAR
Ataköy karel santral servisi problem ihbarı oluşturan santral aksaklıklarının bir bölümü yazılımsal hatalar dolayısıyla yaşanmaktadır. Bu şu demek ki farkedilmeden ya da bilmeden uygulanmış bir yetkiden ötürü kesintisiz çalışmayan santral basit bir kodlama yardımıyla halledilebilir. Mütemadiyen müşteri merkezli hizmet veren işyerimiz, karel santral arızalarının programsal olan bölümlerinin çözümlerini yazının devamında dizilmiştir. Yazının Devamındaki kılavuzda karşı karşıya kaldığınız soruna benzer bir ibare farkederseniz açıklamasında ifade edilen programları yerine getirerek karşı karşıya kaldığınız problemi Ataköy karel santral servisi çağırmadan da çözebilirsiniz.
AHİZE SESİ ÇIKMIYOR SEBEBİ NEDİR?
- Yanlışlıkla çağrı yönlendirme tuşlamış olabilirsiniz. telefonu kaldırın 85 yapın yerine koyun arıza hallolacaktır.
- Karel cihazda “rahatsız edilmeme” özelliği tuşlamış olabilirsiniz. aboneyi kaldırın 830 yapıp kapatın.
- Telefonun veya telsiz telefonun ses ayarını kısmış olabilirsiniz lütfen göz atın.
- Çalışıyan üründe sistemsel bir problem ortaya çıkmıştır. Bu durumda telefon numaralarımızdan teknik servisi hizmeti alabilirsiniz.
SANTRAL HATTININ ZİL SESİ ÇIKMAMASI PROBLEMİ
- Santral dış yapıları servis dışı olabilir. Konsol cihazından aboneyi kaldırıp 829 çevirip otomatik harici hat kontrolü yaptırabilirsiniz. sorununuz giderilecektir.
- Bu durumda herşeyden 9’dan dış hat alıp aygıtların çevir sesi kontrolüne bakılır.
- Santral çevir sesi yoksa Ataköy karel santral teknik servisi talep etmeden en başta katiyen telefon altyapınızı bağlantılı servis sağlayıcıya arıza ihbar etmelisiniz.
- Santral du sesi bulunuyorsa programsal bir soruna ya da Pbx santral numaralarınızdan bir kısmının arızalandığına işarettir. Bu şekilde firmamızdan teknik destek talep etmelisiniz.
- Bina girişindeki iletişim ptt kutusundan ofisinize ulaşan türk telekom hattınızda kopukluk veyahut bozulma gerçeleşmiştir. bu gibi vaziyette telefon numaralarımızdan hizmet çağırmalısınız.
- Santral dış hat girişiniz bozulmuş olabilir. Bu hususta işletmemizden karel donanımınız için servis talep edebilirsiniz.
KAREL SANTRAL ROBOT OPERATÖR DEVREYE GİRMİYOR
- Sesli yanıt sistemi servise kapanmış olabilir. Bu hususta 11 nolu aboneden “8741” çevirerek santral anonsu aktif edebilirsiniz.
- Telefon hattınız hiç tepki vermiyorsa dış hattınız operatörden dolayı arızalanmış olabilir 121 arızaya bildirim bırakın ve hizmet aldığınız firma personelinin altyapınızı onarması için bir müddet bekleyin.
KAREL SANTRAL TELEFONUN 1 SEFER ÇALIP SUSMASI
- Karel santralde rahatsız edilmeme özelliği kodlanmıştır. 1 kere çalıp duran masadaki telefondan 830 çevirerek arızayı onarabilirsiniz.
KAREL SANTRALDEN RÖLE SESİ GELİYOR
- Santral sps kartınız bozulmuştur. Bu vaziyette süre kaybetmeden santrali elektrikten çıkartın. Numaralarınız direk hat olarak hizmet vermeye devam edecektir. Ataköy karel teknik servisi şirketimizden servisi ihtiyacında bulunun. Ataköy Karel santral servisi teknik çalışanlarımız işyerinizde kart değişimi yapıp deneme ederek cihazınızı çalışan durumuna getirecektir.
SANTRALE BAĞLI BİR TELEFONU ARAYINCA BAŞKA TELEFON ÇALIYOR
- Bilmeden iç yönlendirme çevirmiş olabilirsiniz. Çalmayan ahizeyi çevir sesini dinleyip 85 yaparak ahizeyi kapatın sorununuz düzelecektir.
- Mobil telefon kullanıyorsanız el cihazlarının öbür bir el cihazı ile karışmadığına dikkat gösterin.
SANTRAL SERVİSİ TALEPLERİNİZDE ATAKÖY SANTRAL SERVİSİ ÇALIŞMA PRENSİBİ
Ataköy karel servisi İstanbul’un tüm bölgelerinde destek sağlamaktadır. Temel amaç olarak olası bir santral sıkıntılsı durumunda kısa vakitte bozulmaya müdahale edebilmek amacıyla konumdaki en kısa sürede gelebilecek karel teknik hizmet teşhis edilip, sizlere yollanır. Karel teknik servis teknik çalışanımız problemi şirketinizde keşif edip çözüme kavuşturarak ihtimali mümkün olan iş ve portföy kaybını minimuma çekmeyi sağlayacaktır.
Günümüzde komünikasyon ve elektronik haberleşmenin ihtimamını kavrayan ve bu mesuliyetin farkındalığında servis sağlayan işletmemiz denetimli, samimi, müşteri menfaatini genel kural edinerek siz değerli müşterilerimize yardım vermeye hassasiyet göstermektedir. 2005 senesinde telefon ve network sistemleri dalında hizmete başlayan işyerimiz bugüne kadar müşteri çıkarlarını ön planda tutarak en kalifiye hizmet yönteminden ödün vermeden hizmetlerine devam etmektedir. karel servisi olarak ilerleyen teknolojiyi takip ederek iş devamlılığını geliştiren her ürünü kullanıcılarımıza uygulamaktayız.
ATAKÖY KAREL SERVİSİ KALİTE POLİTİKASI
- Firmamızdan satın aldığınız her cihazlar 2 yıl garanti altındadır. ekiplerimiz vasıtasıyla kurulan ekipmanların garantisi BOZULMAZ.
- Temin Etmiş olduğumuz teknik servis hizmeti sonrasında aynı arızanın 3 iş günü zarfında tekrarlanması vaziyetinde yine para talep edilmez.
- Şirketimiz garantisi devam eden ürünlerin bakım benzeri faaliyetleri için bedel yansıtmaz ama teknik servis ücreti teminat muhtevasında değildir. Tüketici tesis ettiğimiz teknik hizmet hizmetinin ücretini (garanti devam etsin yada etmeksizin) karşılamakla yükümlüdür.
- Veritabanımızda hali hazırdaki müşterilerimizin yazılımsal problemlerini santrale uzak bağlantı yaparak ücretsiz olarak çözüme kavuşturmaktayız. Müşteri veritabanımızda bulunmayan yazıhaneler bu yardımdan yararlanamaz.
- Bütünüyle kart değişimlerini zengin stoğumuzdaki ekipmanlar ile müşterilerimizin iletişim ekipmanlarını tam vaktinde yerine getirmekteyiz.
- Değişimi gerçekleştirilen ve değişim bedeli yansıtılan çalışmalarda parçaların arızalı olanları firmamız tarafından iade alınır. daha önce kullanılmış yedek parça hakkında tüketici vasıtasıyla herhangi bir hak talep edilemez.
“METRO TELEKOM – Karel Santral Servisi ”
Bir yanıt yazın